Proč spektrální společnost 2025_1
NÁVRH
Návrh tohoto znění: Nové uspořádání ve státě 2025H 24.04.2024
Nové uspořádání ve státě
Obsah
Úvod
02 strana
Přebudování státní správy
03 strana
Důvody vedoucí k zavedení spektrálních stran
04 strana
Význam spektrálních stran
05 strana
Úloha spektrálních stran
06 strana
Spektrální strany
Druhy spektrálních stran
07 strana Spektrální strana všestranná
07 strana Spektrální strana šiřitelská
07 strana Spektrální strana zájmová
07 strana Spektrální strana tvůrčí
Orgány spektrálních stran
Výbory ve spektrálních stranách
08 strana Státní výbor strany
08 strana Krajský výbor strany
08 strana Okresní výbor strany
08 strana Městský výbor strany
09 strana Městečkový výbor strany
09 strana Velkoobvodní výbor strany
09 strana Obecní výbor strany
09 strana Obvodní výbor strany
Společenská spektra
10 strana Chovatelské spektrum
10 strana Medicínské spektrum
10 strana Pěstitelské spektrum
10 strana Obchodní spektrum
10 strana Umělecké spektrum
10 strana Vzdělávací spektrum
11 strana Militaritní spektrum
11 strana Sběratelské spektrum
11 strana Sportovní spektrum
11 strana Dopravní spektrum
11 strana Stavařské spektrum
11 strana Řemeslné spektrum
Závěr
12 strana
NÁVRH
Úvod
Nový systém zpravování společnosti je základem pro rozvoj státu na demokratických základech.
Nový způsob vedení společnosti zaručuje stabilitu ve společnosti a její ekonomický růst potřebný k dosažení prosperity pro vznik vyváženého hospodářství.
Všechny snahy vedou k tomu, aby se hospodářství stabilizovalo směrem nahoru, jinak může
dojít k jeho zhroucení, což by znamenalo zánik celého hospodářství.
Nový trend řízení společnosti zaručuje ekonomický růst potřebný rozvoj celé společnosti, aby se
zajistili potřeby pro přicházející nové generace.
Nová generace potřebuje prostor pro vlastní seberealizaci a to jí může zajistit jenom vyvážené hospodářství na pevných ekonomických základech.
Pokud by se pokračovalo v současném hospodaření, mohlo by se stát, že by došlo
k ekonomickému propadu, který by znamenal krizi uvnitř hospodářství celé společnosti.
Aby se předešlo úpadku celé společnosti je zde navržen nový způsob vedení společnosti
na pevných základech zajišťujících růst celého hospodářství i ekonomiky potřebné k dosažení
příznivých podmínek pro rozvoj nově přicházejících generací, které to jistě ocení.
Je zde předložen návrh nového typu zpravování společnosti zaručující ekonomický růst
potřebný pro rozvoj hospodářství a nově vznikajících rodin na zdravých základech, aby společnost
populačně rostla a nezdegenerovala a mohla se rozvíjet dál pro další přicházející generace.
Nový způsob vedení společnosti je zárukou pro vyvážené hospodářství bez korupce a jiných
negativních důsledků, které by mohli nastat, pokud by se pokračovalo v současném trendu vedení
hospodaření, které vede k úpadku celé společnosti.
Předcházející způsoby vedení společnosti přinášeli své pozitiva i negativa, což se odráželo
ve spokojenosti občanů tohoto státu a to vedlo ke změnám v řízení společnosti.
Uvolnění napětí ve společnosti sebou přineslo rozvrácení ekonomiky státu a jeho hospodaření,
takže došlo k poklesu soběstačnosti ekonomiky, která čím dál víc se propadá do přicházející krize
a to znamená rozkol ve společnosti.
Tento nový trend řízení společnosti, který se zde nabízí je zárukou pro rozvoj státu
na demokratických základech potřebných pro stabilitu celé společnosti, aby mohlo dojít k jejímu
oživení a zastavení jejího úpadku.
Nabízíme tedy novou éru ve vedení společnosti, aby nedocházelo ke korupci a jiných počinků,
potřebnou pro růst společnosti nejen po stránce ekonomické, ale i po stránce populační.
Chceme zdravé rodiny a spokojené občany v tomto státě a tato nová vize ve vedení společnosti
je zárukou pro stabilitu nejen v zakládání zdravých rodin, ale i v poskytování služeb pro širokou veřejnost.
To všechno zajišťuje nově přicházející vedení společnosti na demokratických základech pomocí
spektrálních proudů rozdělených podle vykonávané činnosti, aby se dosáhlo vyrovnaného rozvoje
uvnitř státu a mohlo tak dojít k oživení ekonomiky a získání vlivu společnosti na výrobních prostředcích, aby zdroje příjmu zůstávaly uvnitř státu a nebyli vyvážené do zahraničí.
Tento nový systém vedení společnosti již zabezpečuje vytvoření základů pro vyrovnané
hospodaření ve státě a udržení finančních prostředků uvnitř státu, aby mohlo dojít k zastavení
vznikající krize, která by se mohla podepsat na zdravém rozvoji státu.
Spektrální společnost je zárukou pro lepší život ve státě a jeho rozvoje na demokratických
základech potřebných k vytváření zdravé ekonomiky i zdravých rodin jako základu pro přežití
krize v této společnosti, aby nové generace měli z čeho vycházet.
systematolog Miloš Šidlík
NÁVRH
Přebudování státní správy
Současné uspořádání uvnitř státu je nevyhovující nejen po stránce ekonomiky, ale i po stránce
rozvoje jednotlivých krajů ve státě.
Drobením krajů se nedosáhlo tíživých výsledků pro rozvoj kraje, ale naopak se zjistilo,
že velikost kraje má důležitou úlohu ve financování projektů v kraji.
Odbouráním okresů se ztížilo připravování rozvoje okresních území v krajích, neboť okresy
za své doby připravovali plány na rozvoj jednotlivých území v kraji což se dnes neděje.
Díky tomu je třeba přebudovat celé národní hospodářství.
Jak se později zjistilo mělo město Pardubice neblahý vliv na tento nepříznivý stav ve státě.
Na základě řevnivosti mezi městem Pardubice a městem Hradec Králové došlo k narušení
stability ve státě a to se podepsalo na rozvoji státu.
Město Pardubice není schopno vytvořit podmínky pro růst města co se týče počtu obyvatel
ve městě, natož aby dokázalo řídit celý kraj.
Proto město Pardubice již není plánováno jako krajské město, ale jako město okresní.
Nová studie ukázala, že je potřeba pěti krajů v Čechách a tří krajů na Moravě, včetně Slezska.
Stávající počet okresů je plně vyhovující a proto se z nich vychází při stavbě nových krajů.
Bylo zjištěno, že dochází k velkým korupcím v celém státě a proto je přistoupeno na nový
způsob ve vedení společnosti, kdy dvoupilířové vedení společnosti je nahrazeno třípilířovým
vedením společnosti ve státu.
Jedná se o tyto tři pilíře - a) redenství, b) vlády, c) sněmovny
Díky těmto třem pilířům se dosáhne lepší koncentrace ve řízení společnosti a to sebou přinese
blahodárný vliv na rozvoji celé společnosti.
Zprůhledněním činnosti na jednotlivých třech úrovních ve státě se zdokonalí řízení státu i jeho
růst v ekonomice tak potřebné pro rozvoj společnosti.
Plánuje se tedy tříúrovňový systém řízení společnosti, jde o okresy, kraje a stát.
Dále se navrhuje nové uspořádání populačních sídel, podle jejich velikosti v počtu obyvatel
a podle vedení zpravování populačních sídel po úřední stránce.
Jedná se o obce, veleobce, velkoobce, městečka, veleměstečka, velkoměstečka, města, veleměsta, velkoměsta a velevelkoměsta (u nás nezastoupené).
Jedná se o úřady v jednotlivých populačních sídlech podle jejich velikosti v tomto znění
rychetní úřad, velerychetní úřad, velkorychetní úřad, bakalátní úřad, velebakalátní úřad,
velkobakalátní úřad, magistrátní úřad, velemagisrátní úřad, velkomagistrátní úřad, obvodní úřad
městečkové, nebo městské části a velkoobvodní úřad městské části.
Pomocí názvu populačního sídla bude jednoduché si uvědomit velikost populačního sídla
i podle jeho počtu obyvatel bude snadné odhadnout jaká správa se v populačním sídle nachází.
Tyto plánované změny mají napomoci při snazším vedení hospodářství v našem státě potažmo
v naší společnosti.
Jsme pro lepší řešení legislativních věcí v našem státě, díky tomu může stát zavést lepší
podmínky v utváření státního plánování rozvoje jednotlivých územních celků v našem státě.
Nové územní celky a nová populační sídla podle počtu obyvatel jsou zárukou pro lepší hospodaření ve státě o což nám všem nejvíc de.
Jsme pro nové uspořádání státu, aby se mohla dořešit ekonomika v celé společnosti a tím byly
položeny základy pro rozvoj státu v jeho veškerých odvětvích.
Díky přebudování státní správy bude možno lépe řídit celou společnost po všech stránkách,
nejen v ekonomice, ale i v cestovním ruchu.
systematolog Miloš Šidlík
NÁVRH
Důvody vedoucí k zavedení spektrálních stran
01) hádání se mezi sebou o levici a o pravici
02) přehlížení názorů opozice a dávání najevo jen svých názorů
03) zkorumpované hlasování o vyslovení nedůvěry
04) brždění ekonomiky nevýhodnými zakázkami
05) hlasování o vyslovení nedůvěry vládě již předem zamítnuté
06) snižování životní úrovně ve státě zaváděním finančních balíčků
07) zvyšování schodku v rozpočtu bez udání řádného důvodu
08) nadměrné investice do zbrojení státu
09) podpora válečného stavu v Ukrajině
10) vyplácení podpor pro nevýdělečně činných na úkor ekonomiky ve státě
11) snižování platů pro státní zaměstnance
12) nepostupování podle volebního programu vlády
13) krize ve školství způsobená nejednotným vedením školské politiky
14) slábnoucí vliv kultury na volnočasové aktivity pro mladé
15) nadměrné zdražování potravin a pohonných hmot
16) nadměrné zdražování plynu a energie v domácnostech
17) nevyvážené daně za domácí produkty
18) nezvládnutá dostavba Temelína a nevýhodné zakázky pro Dukovany
19) chybějící ministerstva pro vedení ekonomiky ve státě
20) snižování životní úrovně špatným financováním veřejných zakázek
Toto všechno jsou důvody které vedou k tomu, aby se zavedla spektrální společnost.
Všechny tyto společenské neduhy by nevznikly pokud by bylo hospodářství řízené celou společností ve všech odvětvích v našem státě.
Tím že se nedodržuje vládní program odsouhlasený parlamentem, vzniká nesoulad ve vedení
politiky ve státě a to způsobuje prohlubování krize uvnitř společnosti.
Vláda je odpovědná za špatně vedené hospodářství ve státě a proto je třeba již naject na nové
vedení společnosti, aby vláda nemohla zneužívat svého postavení při sestavování ekonomiky
ve státě.
Všechny neduhy je třeba řešit nejen cestou parlamentní, ale i cestou vyhlašování referend,
aby se zabránilo krizi ve společnosti a dal se průchod názorů z veřejného mínění.
Je třeba již začít s přípravou ozdravné cesty pro nastolení lepšího způsobu se podílení občanů
na ekonomice ve státě, aby došlo k rovnoměrné účasti na projektech zvelebujících společnost
ve všech odvětvích národního hospodářství.
Zavedením nového systému v řízení státu se dosáhne větší stability v rozvoji státu a umožní
se rozvoj všech odvětví v národním hospodářství.
systematolog Miloš Šidlík
NÁVRH
Význam spektrálních stran
Každý společenský řád má svoje výhody oproti ostatním společenským řádům.
Jedná se o souhrn spektrálních stran rozdělených podle zaměření a podle druhu činnosti.
Každá ze čtyř spektrálních stran má své nezastupitelné místo ve společnosti a to z těchto stran
dělá strany pro společnost velmi potřebné.
Tím, že se spektrální strany navzájem doplňují vytvářejí tak zdravé soutěživé klima mezi sebou
a to umožňuje snadné prosazování projektů vyššího společenského významu.
Spektrální strany jsou sestaveny tak, aby zahrnovali ty činnosti, které jsou si navzájem blízké
a to z těchto spektrálních stran dělá strany potřebné pro prosazování návrhů sloužících k rozvoji
společnosti ve všech odvětvích národního hospodářství.
Díky rozmanitosti těchto spektrálních stran jdou uskutečňovat různé návrhy potřebné pro celou
společnost a tím je zaručeno, že se bude společnost rozvíjet ve všech oblastech národního hospodářství podporované širokou veřejností.
Takto uspořádané spektrální strany jsou zárukou pro zdraví růst společnosti nejen v ekonomice,
ale i v vzdělávání ve všech odvětvích naší společnosti.
Díky různorodosti společenského spektra je možno dosahovat obrovských úspěchů v budování
hospodářství pomocí spektrálních stran, které mají nezastupitelnou úlohu při dotváření projektů,
nejen v celé společnosti, ale i v jednotlivých odvětvích národního hospodářství.
Kdyby toto různorodé zastoupení spektrálních stran nebylo, těžko by se ekonomika dala rozvíjet v rámci celého národního hospodářství a to by mělo za důsledek úpadek celé společnosti.
Proto je tak důležité, aby se celá společnost rozvíjela celkově a díky tomu mohla zvládat jednotlivé úkoly předkládané spektrálními stranami pro řešení růstu ekonomiky ve státě.
Potřebnost spektrálních stran je nevyhnutelná a proto je potřeba do budoucnosti s jejich
působením plně počítat, neboť bez nich by se národní hospodářství těžko rozvíjelo.
Díky tomu si všichni uvědomujeme jak důležité spektrální strany ve společnosti jsou
a co všechno mohou pro nást přinést.
systematolog Miloš Šidlík
NÁVRH
Úloha spektrálních stran
Spektrální strana všestranná
má za úkol rozvíjet
a) chovatelství
b) medicínu
c) pěstitelství
Jde tedy o činnosti ve společnosti nezastupitelné a tím se strana řadí mezi spektrální strany
se širokou perspektivou ve zdokonalování společnosti.
Působení této strany je pro společnost přínosné a velmi žádoucí, neboť se bez těchto činností
společnost neobejde.
Spektrální strana šiřitelská
má za úkol rozvíjet
a) obchodování
b) umělectví
c) vzdělávání
Jde tedy o činnosti ve společnosti nezastupitelné a tím se strana řadí mezi spektrální strany
se širokou perspektivou ve zdokonalování společnosti.
Působení této strany je pro společnost přínosné a velmi žádoucí, neboť se bez těchto činností
společnost neobejde.
Spektrální strana zájmová
má za úkol rozvíjet
a) militárii
b) sběratelství
c) sportování
Jde tedy o činnosti ve společnosti nezastupitelné a tím se strana řadí mezi spektrální strany
se širokou perspektivou ve zdokonalování společnosti.
Působení této strany je pro společnost přínosné a velmi žádoucí, neboť se bez těchto činností
společnost neobejde.
Spektrální strana tvůrčí
má za úkol rozvíjet
a) dopravu
b) stavebnictví
c) řemeslo
Jde tedy o činnosti ve společnosti nezastupitelné a tím se strana řadí mezi spektrální strany
se širokou perspektivou ve zdokonalování společnosti.
Působení této strany je pro společnost přínosné a velmi žádoucí, neboť se bez těchto činností
společnost neobejde.
systematolog Miloš Šidlík